6.01.2011

MAHARAJA LAWAK TAMBAH 3 MINGGU LAGI

Pengacara Maharaja Lawak, AC Mizal mengumumkan saingan Maharaja Lawak akan diteruskan selama tiga miggu lagi. Pada malam tu jugak ,AC mengumumkan berita gembira bahawa Maharaja Lawak akan diadakan di tiga lokasi berlainan iaitu di  PISA, Penang , Kuantan , Pahang dan JB, Johor..

pic credit to murai.com

Pagi tadi, masa on da way nak ke tempat kerja,, aku layan radio era,,dalam radio tu Pak Nil bertanya apa itu Lawak Bodo dan Apa itu lawak pandai... mcm-mcm la jawapan yang diterima pak nil melalui talian telefon.. Pada pendapat aku, lawak bodo ni maksudnya , lawak yang orang tak gelak..lawak yang dia sendiri je faham dan dia sendiri je yang gelak.. kalo lawak pandai mesti la sebaliknya,,lawak yang boleh buat kita gelak terguling-guling sampai nak pecah perut tu dikira sebagai lawak pandai la tuh.. Pendapat kawan-kawan cammana? Kongsi-kongsi la.. 
pic credit to murai.com

2 comments:

Nur Syahida said...

ktna nak download mhraja lwk ek???xda astro..huhu

Nafizah said...

Nur Syahida, download ja kat youtube