6.05.2011

LANGKAWI 2011

TEMPAT : DE BARON RESORT, LANGKAWI
TARIKH : 06 JUN 2011 - 08 JUN 2011
PROGRAM ; KURSUS PEMBANGUNAN KOMPETENSI 2011
ANJURAN ; BAHAGIAN SUMBER MANUSIA, SUK NEGERI KEDAH DARUL AMAN 

Cam bese,, tiket mesti kena beli,, naik feri je g sana.. harga tiket sekarang RM23.00, aku dapat tiket kul 1.30, Ferry Line Labuan Express.. jeti kuala kedah
Kebetulan pula aku berkursus time cuti sekolah, suasana di jeti amat sesak dan panas..tiket pun cepat je habis.. sepatutnya aku ambik tiket kul 11.30 pagi tapi aku dapat kul 1.30 petang.. salah aku ,,time cuti sekolah gini,aku kena booking tiket, baru tak terlewat.ni nak pergi bekerja...lain lah kalo nak pegi bercuti..PADAN MUKA AKU
Sampai je di jeti langkawi,aku terus mendapatkan teksi..bukannya apa, aku dah terlewat,, sepatutnya waktu register  kul 12.30 tengah hari..aku dah sampai jeti langkawi pun kul 4.30 petang.. kelam kabut aku jadinya..sesampainya aku di hotel..aku menarik nafas lega.. bilik yang aku dapat agak selesa..tamabahan pula bilik aku mengadap ke laut..dapat la aku menenangkan fikiran aku ... Bilik yang aku nginap ni ada ...
astro
air-cond and kipas siling
 and peti sejuk..ada 4 benda ni dah ok bagi aku

pemandangan dari bilik aku nginap..best kan
tok tijah cafe.. makanan nyer???..erm..boleh la..


benda ni je yang aku boleh layan kat Tok Tijah Cafe..huuuuu

DE BARON RESORT
Laksa?? Cedap..
ni zila and ewa PT Padang Terap..shopping sakan no korang
cokelat?? my faveret.. 




Pemandangan yang cantik di DE BARON RESORT

untuk keterangan lanjut 
lawat sini


..dekat je ngan jeti,,
dekat je ngan pekan kuah
ni alamat nyer kalo kawan-kawan nak pegi

de BARON resort,
Bandar Baru BARON,
07000,Kuah Langkawi,
Kedah Darul Aman

No comments: