5.15.2011

Selamat Hari Guru 2011

Ucapan ini kutujukan khas buat semua guru-guru di Malaysia dengan harapan semoga menjadi pendidik anak bangsa yang berjaya...ahakks..

Pagi-pagi lagi hubby aku dah tanya, : taknak wish ker?? aku pun pelik,, nak wish ape, rasanya besday dia dah lepas, anniversarry kitorang pun dah lepas,, nak wish aper pulak??? pelik tol..

Time aku tengah bersiap anak aku nak antar ke nursery pun dia tanya lagi,, : taknak wish ker?/ aku tanya balik, wish aper? dia terdiam.. sampai jer di nursery,, pengasuh anak aku pun ckp ; selamat hari guru... aku terkejut,, alamak aku lupa,,, patut la hubby aku asyik tanya je,,,cian die..huhuhuuhu..

Aku pun wish kat dia 'selamat hari guru'... tapi takde adiah tau... dia tersenyum dan ckp,,, adiah dah banyak dah student kasi.. yang penting ingat tarikh tu..

AGAIN, HAPPY TEACHERS DAY ..peace


No comments: